Corporate Customer Success Specialist

CRM
negocjacje
komunikatywnośc
Proponowana stawka:
8300 zł brutto UoP

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie: podstawa 8300 zł brutto + system premiowy
  • Hybrydową organizację pracy po okresie wdrożenia (możliwość skorzystania z 2 dni Home Office w tygodniu)
  • Elastyczne godziny pracy (Pracę rozpoczynamy pomiędzy 7 a 10)
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
  • Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Dzień wolny z okazji urodzin
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy

Nasze wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Account Managera, Key Account Managera lub w podobnej roli
  • Doświadczenie w pracy z klientami B2B i umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • Umiejętność badania potrzeb klientów i dopasowywania rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów sprzedaży i dosprzedaży (upselling, cross-selling)
  • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Znajomość narzędzi CRM
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i doskonała organizacja pracy własnej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację - poziom minimum B2
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów korporacyjnych i rozwiązywanie przesyłanych przez nich zgłoszeń
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • Zarządzanie współpracą z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję
  • Analiza potrzeb klientów i aktywne prowadzenie procesów dosprzedaży (upselling, cross-selling) w celu zwiększenia wartości współpracy
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy z klientami
  • Monitorowanie satysfakcji klientów i inicjowanie działań poprawiających jakość współpracy

Poszukujemy osoby, która zadba oprofesjonalną obsługę posprzedażową. Twój wpływ na kierunek, w którym chcemy się poruszać, będzie bardzo duży. Stawiamy cele, do których Ty będziesz wyznaczać ścieżki, dlatego bardzo ważna jest Twoja kreatywność i zdobyte doświadczenie.
Więcej informacji o pracy w SmartLunch znajdziesz na naszym blogu.

Zobacz też odpowiedzi naszego zespołu na pytanie dlaczego warto wdrożyć SmartLunch:
No items found.

Artur Dzięgielewski

Head of HR

505 709 501

artur.dziegielewski@smartlunch.pl