Technical Support Specialist

Jira
HubSpot
SQL
Proponowana stawka:
7 300 - 8 000 zł netto B2B
6 300 - 6 700 zł brutto UoP

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie wybranej przez Ciebie formy współpracy: umowę o pracę (6300-6700 brutto) lub B2B (7300-8000 netto)
  • Narzędzie potrzebne do pracy (komputer Mac/PC i potrzebne urządzenia peryferyjne)
  • Benefit SmartLunch — codzienne dofinansowanie posiłków w pracy
  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe z możliwością rozszerzenia pakietu o Twoich bliskich
  • Kartę sportową
  • Indywidualny budżet szkoleniowy na Twój rozwój (np. szkolenia, konferencje, studia podyplomowe)
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • Biuro w pięknej zielonej okolicy (z parkingiem), a w nim chillroom wyposażony w piłkarzyki, konsolę i mnóstwo planszówek
  • Elastyczne godziny pracy (umówiliśmy się, że każdy z nas powinien rozpocząć pracę do godziny 10:00)
  • Pracę w systemie hybrydowym (w tygodniu 3 dni z biura, w pozostałe dwa dni możesz skorzystać z home office)
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy

Nasze wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego lub obsługi klienta
  • Znajomość narzędzi do zarządzania zgłoszeniami (np. JIRA, HubSpot)
  • Umiejętność skutecznej komunikacji zarówno z klientami, jak i zespołem technicznym
  • Zainteresowania  i  chęci  poszerzania  wiedzy  z  zakresu  tworzenia i utrzymania produktów IT
  • Znajomość SQL oraz technologii internetowych
  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie minimum B1

Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów związanych z błędami systemowymi i obsługą aplikacji
  • Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu zgłoszeń technicznych od klientów
  • Zapewnienie klarownej komunikacji z Działem Customer Support w celu zrozumienia i skutecznego rozwiązania problemów klientów
  • Bezpośredni kontakt z klientami jako przedstawiciel działu wsparcia systemowego
  • Wyjaśnianie, obsługa i pozyskiwanie dodatkowych informacji od klientów w celu zrozumienia ich potrzeb i problemów
  • Dodawanie zgłoszeń do systemu JIRA oraz dbanie o kompletność i precyzję wszystkich niezbędnych informacji
  • Monitorowanie postępu rozwiązywania zgłoszeń i aktualizacja informacji dla Działu Customer Support oraz klientów
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach z Działem Produktu w celu zrozumienia najnowszych funkcji, aktualizacji i zmian w produktach SmartLunch
  •  Identyfikacja obszarów, w których można usprawnić procesy wsparcia technicznego
  • Przygotowywanie dokumentów oraz raportów (Redash) na zamówienie innych działów

Poszukujemy osoby, która zadba oprofesjonalną obsługę posprzedażową. Twój wpływ na kierunek, w którym chcemy się poruszać, będzie bardzo duży. Stawiamy cele, do których Ty będziesz wyznaczać ścieżki, dlatego bardzo ważna jest Twoja kreatywność i zdobyte doświadczenie.
Więcej informacji o pracy w SmartLunch znajdziesz na naszym blogu.

Zobacz też odpowiedzi naszego zespołu na pytanie dlaczego warto wdrożyć SmartLunch:

No items found.

Artur Dzięgielewski

Head of HR

505 709 501

artur.dziegielewski@smartlunch.pl