B2B Food Delivery
Jak działa witualny proces zamawiania i rozliczania cateringu?
Posiłki w SmartLunch dzięki dofinansowaniu pracodawcy dania są tańsze. Złożone przez pracownika w aplikacji zamówienie, trafia do restauratora, który dostarcza je na wskazaną godzinę do Lunchomatu znajdującego się w wyznaczonym pomieszczeniu socjalnym. Pracodawca może rozliczyć posiłki na koniec miesiąca za pomocą jednej, zbiorczej faktury. Dział Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby rozwiązywać pojawiające się problemy i wspierać w obsłudze aplikacji.
Pracownicy mogą zamawiać posiłki tak, jak im wygodnie.
Pod każdy kod pocztowy
Zawsze na czas, 24/7
Przerwy obiadowe bez kolejek
Świeże i ciepłe posiłki
Dostęp do Biura Obsługi Klienta możliwy jest przez telefon, e-mail lub bezpośrednio w aplikacji SmartLunch.
Przedstawiciele Biura Obsługi Klienta służą pomocą pracownikom i pracodawcy we wszystkich kwestiach technicznych związanych z obsługą SmartLunch
Biuro Obsługi Klienta pośredniczy w kontakcie z Restauratorami. Pracownik może ocenić menu lub dodać komentarz.