Każdy lubi być doceniany, z roku na rok rośnie świadomość pracodawców, że warto dbać o swoich pracowników, dlatego decydują się zapewnić im benefity. Są to pozapłacowe świadczenia stanowiące dodatek do wynagrodzenia za wykonywaną pracę,. Zwykle są częściowo lub w pełni finansowane przez pracodawcę.
Chcesz wprowadzić do firmy nowy benefit, ale nie wiesz, czy zarząd wyrazi zgodę na kolejny wydatek bądź zmianę w tym zakresie? Jeśli przygotujesz dobry pitch, nie oprze ci się żaden CFO!
Choć oferta benefitów kierowana jest do obecnych pracowników firmy, ma bardzo duże znaczenie w budowaniu jej wizerunku jako pracodawcy (employer branding). Jaki procent kandydatów wybierze twoją firmę, jeśli odpowiednio je zakomunikujesz?
Ankieta to efektywny sposób na badanie preferencji zatrudnionych osób w kontekście oferowanych świadczeń pozapłacowych. Kluczowe są pytania, które się w niej znajdą. Tu nie ma miejsca na przypadek, dlatego podpowiadamy jak to dobrze zrobić.
Zbilansowana dieta, aktywność fizyczna i ćwiczenia angażujące mózg to trzy filary niezbędne w dbałości o dobrą kondycję mózgu. Dlaczego warto o niego dbać?Koncentracja, pamięć, kreatywność i szybkie uczenie się - to tylko kilka z wielu korzyści.
Czy w XXI wieku benefity pracownicze są już normą? Jak najbardziej tak. Powód jest prosty: atrakcyjny pracodawca powinien wyróżniać się na tle konkurencji. Atrakcyjna polityka benefitowa przyciąga talenty z rynku i pomaga zatrzymać najlepszych.