Benefity

Każdy lubi być doceniany, z roku na rok rośnie świadomość pracodawców, że warto dbać o swoich pracowników, dlatego decydują się zapewnić im benefity. Są to pozapłacowe świadczenia stanowiące dodatek do wynagrodzenia za wykonywaną pracę,. Zwykle są częściowo lub w pełni finansowane przez pracodawcę.

Jak w pięciu krokach przekonać zarząd do nowego benefitu?
Zespół SmartLunch

Jak w pięciu krokach przekonać zarząd do nowego benefitu?

Chcesz wprowadzić do firmy nowy benefit, ale nie wiesz, czy zarząd wyrazi zgodę na kolejny wydatek bądź zmianę w tym zakresie? Jeśli przygotujesz dobry pitch, nie oprze ci się żaden CFO!

Benefity dla pracowników a EB pracodawców
Zespół SmartLunch

Benefity dla pracowników a EB pracodawców

Choć oferta benefitów kierowana jest do obecnych pracowników firmy, ma bardzo duże znaczenie w budowaniu jej wizerunku jako pracodawcy (employer branding). Jaki procent kandydatów wybierze twoją firmę, jeśli odpowiednio je zakomunikujesz?

Oferujesz benefity? Regularnie badaj potrzeby pracowników.
Zespół SmartLunch

Oferujesz benefity? Regularnie badaj potrzeby pracowników.

Ankieta to efektywny sposób na badanie preferencji zatrudnionych osób w kontekście oferowanych świadczeń pozapłacowych. Kluczowe są pytania, które się w niej znajdą. Tu nie ma miejsca na przypadek, dlatego podpowiadamy jak to dobrze zrobić.

To ważne czym karmisz swój mózg
Zespół SmartLunch

To ważne czym karmisz swój mózg

Zbilansowana dieta, aktywność fizyczna i ćwiczenia angażujące mózg to trzy filary niezbędne w dbałości o dobrą kondycję mózgu. Dlaczego warto o niego dbać?Koncentracja, pamięć, kreatywność i szybkie uczenie się - to tylko kilka z wielu korzyści.

Nowy benefit? SmartLunch!
Zespół SmartLunch

Nowy benefit? SmartLunch!

Czy w XXI wieku benefity pracownicze są już normą? Jak najbardziej tak. Powód jest prosty: atrakcyjny pracodawca powinien wyróżniać się na tle konkurencji. Atrakcyjna polityka benefitowa przyciąga talenty z rynku i pomaga zatrzymać najlepszych.