Każdy lubi być doceniany, z roku na rok rośnie świadomość pracodawców, że warto dbać o swoich pracowników, dlatego decydują się zapewnić im benefity. Są to pozapłacowe świadczenia stanowiące dodatek do wynagrodzenia za wykonywaną pracę,. Zwykle są częściowo lub w pełni finansowane przez pracodawcę.
Na szczycie benefitów pożądanych przez pracowników znajduje się praca elastyczna. Doskonałym uzupełnieniem tego rodzaju benefitu będzie dofinansowany posiłek, który pracownik może zamówić z dostawą do miejsca pracy o dowolnej porze.
Branża logistyczna dynamicznie się rozwija, szuka pracowników. Panuje w niej spora konkurencja na rynku pracy dlatego benefity są elementem, który wspiera proces rekrutacji.
Wiesz, że dofinansowany posiłek dla pracowników to strzał w dziesiątkę, musisz jeszcze tylko przekonać do tego CFO? Spieszymy z pomocą - przed Wami krótka ściągawka, którą możecie wykorzystać w prezentacji lub pitch decku dla zarządu!
Chcesz wprowadzić do firmy nowy benefit, ale nie wiesz, czy zarząd wyrazi zgodę na kolejny wydatek bądź zmianę w tym zakresie? Jeśli przygotujesz dobry pitch, nie oprze ci się żaden CFO!
Choć oferta benefitów kierowana jest do obecnych pracowników firmy, ma bardzo duże znaczenie w budowaniu jej wizerunku jako pracodawcy (employer branding). Jaki procent kandydatów wybierze twoją firmę, jeśli odpowiednio je zakomunikujesz?