Poradnik HR Managera

Istnieje wiele możliwości, takich jak zewnętrzny catering, kantyna, automaty vendingowe czy SmartLunch. Prezentujemy wady i zalety popularnych rozwiązań, podpowiadamy, jak rozliczyć posiłki dla pracowników. Rozwiewamy wątpliwości i rzeczowo przedstawiamy wszelkie kwestie m.in. dotyczące kosztów, jakości obsługi. Podpowiadamy, jak uniknąć najczęstszych problemów.

Jak firmy mogą przyciągnąć zespoły do biur i uniknąć utraty talentów?
Zespół SmartLunch

Jak firmy mogą przyciągnąć zespoły do biur i uniknąć utraty talentów?

W wielu firmach przypomniano sobie o powrocie do biur. Jak sprawić, by pracownicy sami tego chcieli? Zapłacić, zainspirować czy zmusić?

5 benefitów, których oczekują pracownicy biurowi – masz je u siebie?
Zespół SmartLunch

5 benefitów, których oczekują pracownicy biurowi – masz je u siebie?

Jakie są tegoroczne trendy w benefitach dla pracowników biurowych? Elastyczność pracy, wellness psychiczny, rozwój zawodowy, nowoczesne technologie będą kluczowe.

Jakie biura przyciągają najlepszych pracowników w 2025 roku?
Zespół SmartLunch

Jakie biura przyciągają najlepszych pracowników w 2025 roku?

Praca biurowa to już nie tylko wygodny fotel i automat z kawą. To zupełnie nowa rzeczywistość, w której komfort, technologia i dobre samopoczucie grają pierwsze skrzypce. Jak wygląda biuro marzeń w 2025 roku?

Trendy HR 2025: Transparentność, kompetencje i wellbeing – kluczowe kierunki rozwoju
Dagmara Dolata

Trendy HR 2025: Transparentność, kompetencje i wellbeing – kluczowe kierunki rozwoju

Branża HR od lat nieustannie się zmienia, reagując na potrzeby ludzi, rynek pracy i rozwój technologii. W 2025 roku przed nami wyzwania, które redefiniują dotychczasowe standardy. Jakie trendy będą istotne?

Jak optymalnie zaplanować dni wolne w 2025 roku?
Zespół SmartLunch

Jak optymalnie zaplanować dni wolne w 2025 roku?

Rok 2025, z 14 dniami ustawowo wolnymi od pracy (w tym nowo ustanowioną Wigilią 24 grudnia), oferuje wiele możliwości do wydłużenia wypoczynku przy minimalnej liczbie dni urlopowych.