Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
W erze ciągłej dostępności wszechobecnej technologii, urlop przestał być czasem pełnego oderwania się od pracy.
SmartLunch obchodzi swoje 10-lecie – dekadę dynamicznego rozwoju, innowacji i nieustannej troski o dobrostan pracowników w całej Polsce. W ciągu tych lat firma dostarczyła ponad 35 milionów posiłków, co stanowi imponujący kamień milowy w jej historii
Niemal 50 proc. ankietowanych uważa, że spożywanie posiłków ze współpracownikami pomaga im się odstresować. Czterech na dziesięciu badanych w beneficie żywieniowym najbardziej docenia to, że nie musi przynosić do pracy swojego jedzenia z domu.
Z początkiem lipca wystartowała nowa kampania marketingowa SmartLunch, lidera w dziedzinie organizacji posiłków dla pracowników z dofinansowaniem pracodawcy, promująca brand heroes marki, czyli firmowe maskotki.
W artykule omówimy, jak firmy rywalizują o najlepszych pracowników, podkreślając pięć najtrudniejszych do znalezienia umiejętności: IT i analiza danych, umiejętności techniczne, sprzedaż i marketing, operacje i logistyka, produkcja.