Poradnik HR Managera

Istnieje wiele możliwości, takich jak zewnętrzny catering, kantyna, automaty vendingowe czy SmartLunch. Prezentujemy wady i zalety popularnych rozwiązań, podpowiadamy, jak rozliczyć posiłki dla pracowników. Rozwiewamy wątpliwości i rzeczowo przedstawiamy wszelkie kwestie m.in. dotyczące kosztów, jakości obsługi. Podpowiadamy, jak uniknąć najczęstszych problemów.

Zamiast zwolnień - inwestowanie w lojalność pracowników
Zespół SmartLunch

Zamiast zwolnień - inwestowanie w lojalność pracowników

W nadchodzących miesiącach firmy nie planują zwolnień. Większość z nich będzie się koncentrować na utrzymaniu obecnych pracowników poprzez działania wspierające lojalność kadry.

Największe wyzwania HR w 2024 roku
Patrycja Stachowiak

Największe wyzwania HR w 2024 roku

Rok 2024 przynosi ze sobą szereg nowych wyzwań dla działów HR. W dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy, przedstawiciele tej branży stają przed zadaniami, które wymagają innowacyjnych podejść i elastycznych strategii.

Ocena okresowa pracownika – kluczowe wskazówki i najlepsze metody przeprowadzenia
Zespół SmartLunch

Ocena okresowa pracownika – kluczowe wskazówki i najlepsze metody przeprowadzenia

Chcesz zoptymalizować ocenę okresową pracownika, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ten artykuł wyjaśnia, jakie metody oceny okresowej są najskuteczniejsze oraz jak mogą one wpłynąć na rozwój kompetencji pracowniczych i ogólną wydajność zespołu.

Onboarding pracownika – jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?
Zespół SmartLunch

Onboarding pracownika – jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Zastanawiasz się, jak skutecznie wdrożyć nowego pracownika w zespole? Onboarding pracownika jest decydujący dla jego przyszłej efektywności.

Praca na nocnej zmianie. Jak         zachęcać i dbać o pracowników? 
Zespół SmartLunch

Praca na nocnej zmianie. Jak zachęcać i dbać o pracowników? 

Praca na nocnej zmianie wiąże się dużym wyzwaniem - organizm domaga się snu, a musi pozostać w stanie pełnej gotowości. Pracodawca powinien wspierać “nocnych pracowników”, uwzględniać ich potrzeby, nagradzać wysiłek i zapewniać rozwój zawodowy.