Poradnik HR Managera

Istnieje wiele możliwości, takich jak zewnętrzny catering, kantyna, automaty vendingowe czy SmartLunch. Prezentujemy wady i zalety popularnych rozwiązań, podpowiadamy, jak rozliczyć posiłki dla pracowników. Rozwiewamy wątpliwości i rzeczowo przedstawiamy wszelkie kwestie m.in. dotyczące kosztów, jakości obsługi. Podpowiadamy, jak uniknąć najczęstszych problemów.

Jak optymalnie zaplanować dni wolne w 2025 roku?
Zespół SmartLunch

Jak optymalnie zaplanować dni wolne w 2025 roku?

Rok 2025, z 14 dniami ustawowo wolnymi od pracy (w tym nowo ustanowioną Wigilią 24 grudnia), oferuje wiele możliwości do wydłużenia wypoczynku przy minimalnej liczbie dni urlopowych.

AI: Twój nowy szef czy współpracownik? Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy
Zespół SmartLunch

AI: Twój nowy szef czy współpracownik? Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy

AI, czyli sztuczna inteligencja wygeneruje więcej miejsc pracy niż ich zlikwiduje – takie są prognozy.

Co napędza Polaków po godzinach? Dlaczego coraz więcej z nas pracuje więcej niż etat?
Zespół SmartLunch

Co napędza Polaków po godzinach? Dlaczego coraz więcej z nas pracuje więcej niż etat?

Aż 45,2 proc. Polaków podejmuje pracę dodatkową poza swoim głównym miejscem zatrudnienia, przeznaczając na to średnio 9 godzin tygodniowo.

Polski przedsiębiorca: Bohater, kombinator czy obie te role? Poznaj zaskakujące wyniki badań
Zespół SmartLunch

Polski przedsiębiorca: Bohater, kombinator czy obie te role? Poznaj zaskakujące wyniki badań

Polski przedsiębiorca – bohater czy czarny charakter? Co myślą Polacy? Według badań, aż 79 proc. Polaków uważa ich za pożytecznych, ale jednocześnie, aż 38 proc. kojarzy ich z kombinatorstwem.

Na co powinni postawić pracodawcy, aby byli atrakcyjni dla kandydatów?
Zespół SmartLunch

Na co powinni postawić pracodawcy, aby byli atrakcyjni dla kandydatów?

Dla pracowników coraz bardziej liczy się rozwój zawodowy i doskonalenie umiejętności co przekłada się na większą stabilność i wyższe zarobki. Zyskuje na znaczeniu przyjazna atmosfera w pracy.