Każdy lubi być doceniany, z roku na rok rośnie świadomość pracodawców, że warto dbać o swoich pracowników, dlatego decydują się zapewnić im benefity. Są to pozapłacowe świadczenia stanowiące dodatek do wynagrodzenia za wykonywaną pracę,. Zwykle są częściowo lub w pełni finansowane przez pracodawcę.
Przedsiębiorcy prześcigają się w coraz nowszych pomysłach jak skutecznie pozyskać i utrzymać dobrych pracowników. Jednym z najczęściej stosowanych rozwiązań są benefity pozapłacowe.
W trakcie ostatniego webinaru, nasi prelegenci czyli Beata Kuler i Artur Dzięgielewski opowiadali o tym, jak wygląda proces tworzenia pakietu benefitów pozapłacowych, który spełnia potrzeby pracowników.
Z artykułu dowiesz się, jakie specyficzne potrzeby benefitowe mają firmy zlokalizowane poza terenami miejskimi.
Po ustabilizowaniu się sytuacji gospodarczej wrócimy do nowej rzeczywistości, w której dobór benefitów będzie wyglądał inaczej niż dotychczas. Poniższe zasady przygotują każdego HR Managera do wymogów nowej sytuacji.
W 2018 roku firma AR Packaging Poznań S.A. zdecydowała się wdrożyć SmartLunch dla 600 pracowników w swojej fabryce opakowań w Poznaniu.