Mobilny Serwisant Automatów

linux
windows
prawo jazdy
6000-7300 zł brutto UoP

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem 6000-7300 zł brutto
  • Benefit SmartLunch — codzienne dofinansowanie posiłków w pracy
  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe z możliwością rozszerzenia pakietu o Twoich bliskich
  • Kartę sportową
  • Indywidualny budżet szkoleniowy na Twój rozwój (np. szkolenia, konferencje, studia podyplomowe)
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin oraz Sylwestra
  • Biuro w pięknej zielonej okolicy (z parkingiem), a w nim chillroom wyposażony w piłkarzyki, konsolę i mnóstwo planszówek
  • Elastyczne godziny pracy (umówiliśmy się, że każdy z nas powinien rozpocząć pracę do godziny 10:00)
  • Pracę w systemie hybrydowym (w tygodniu 3 dni z biura, w pozostałe dwa dni możesz skorzystać z home office)
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy

Nasze wymagania:

  • Znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows na poziomie podstawowym
  • Umiejętność diagnozowania problemów IT oraz znajomość systemów liczbowych (binarny, szesnastkowy)
  • Podstawowa znajomość konfiguracji sieci (np. ustawienia routerów, tryb WISP)
  • Doświadczenie w pracy mobilnej i gotowość do wyjazdów służbowych (nawet do 5 dni w tygodniu)
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do pracy w terenie na obszarze całej Polski
  • Umiejętność pracy samodzielnej, dobra organizacja czasu oraz odpowiedzialność

Zakres obowiązków:

  • Instalacja nowych automatów na terenie całej Polski u klientów
  • Odbiór automatów od klientów oraz ich relokacja
  • Przeprowadzanie napraw i serwisu automatów bezpośrednio u klientów
  • Konfiguracja prostych urządzeń sieciowych, takich jak routery, np. w trybie WISP, w celu zapewnienia dostępu do Internetu dla automatów
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych z urządzeniami, zarówno sprzętowych, jak i związanych z oprogramowaniem
  • Wsparcie klientów w zakresie podstawowych problemów technicznych dotyczących automatów
  • Współpraca z drugą linią wsparcia (stacjonarnie w biurze) w celu rozwiązywania bardziej zaawansowanych problemów

Zobacz, co mówią o SmartLunch nasi pracownicy

Doceniam pracę w SmartLunch, ponieważ daje mi możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji. Cenię sobie także elastyczność, która pozwala mi efektywnie łączyć życie zawodowe z prywatnym. To szczególnie ważne, kiedy jest się rodzicem. Panuje tutaj wyjątkowa atmosfera, co sprawia, że codziennie czuję się zmotywowana do działania.

Agata Jagsch

Corporate Customer Success

Praca tutaj daje mi dużo wolności i elastyczności w działaniu. Mogę poznawać nowe obszary wiedzy i mam przyznany co roku, jak wszyscy pracownicy - budżet szkoleniowy. W firmie podoba mi się również to, że całkowicie swobodnie rozmawiam ze wszystkimi pracownikami, bez względu na zajmowane przez nich stanowisko.

Magdalena Bankiewicz

Customer Support Specialist

Praca w Smartlunch pozwoliła mi wkroczyć na nowy etap w mojej karierze zawodowej. Czuję się tutaj spełniony i wiem, że moja praca ma realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Ciągły rozwój i nowe wyzwania, to coś co bardzo mnie interesowało, a mój pracodawca w pełni mi to zapewnił. Świetni ludzie i  bardzo dobra atmosfera wspierają mnie w codziennej pracy.

Paweł Sobala

Sales Data Analyst

No items found.

Dagmara Dolata

HR Business Partner

690 029 246

dagmara.dolata@smartlunch.pl