HubSpot CRM Manager

CRM
HubSpot
Airtable
15 000 – 17 000zł netto (+ VAT)
14 000 – 16 000zł brutto

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (14 000 - 16 000 zł brutto) lub współpracę w oparciu o kontrakt B2B (15 000 - 17 000 zł netto)
  • Hybrydową organizację pracy po okresie wdrożenia (możliwość skorzystania z 2 dni Home Office w tygodniu)
  • Elastyczne godziny pracy (Pracę rozpoczynamy pomiędzy 7 a 10)
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
  • Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Dodatkowy płatny dzień wolny z okazji urodzin, wigilii i sylwestra
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy

Sprawdź wszystkie oferowane przez nas benefity TUTAJ

Nasze wymagania:

  • Ponad 2 lata doświadczenia w zarządzaniu HubSpot CRM oraz znajomość narzędzi no-code, takich jak Make czy Airtable.
  • Zaawansowane umiejętności analizy danych i tworzenia raportów.
  • Dobra znajomość najlepszych praktyk w automatyzacji marketingu i CRM.
  • Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych oraz podstawowa wiedza z zakresu frontendu.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i efektywne zarządzanie sobą w czasie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+.
  • Wyjątkowe zdolności komunikacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów.
  • Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów.
  • Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z uwzględnieniem optymalizacji przepływu pracy.
  • Zarządzanie integracjami w ekosystemie HubSpot oraz nadzór nad globalnym kontraktem Enterprise.
  • Śledzenie nowości i funkcji HubSpot, wprowadzanie ulepszeń procesów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
  • Zarządzanie stronami internetowymi, w tym ich bieżąca aktualizacja i optymalizacja.
  • Administrowanie kontami użytkowników, konfiguracja oraz wsparcie techniczne.
  • Nadzór nad jakością danych i zarządzanie bazami danych w celu zapewnienia ich spójności i aktualności.

Twój wpływ na kierunek, w którym chcemy się poruszać, będzie bardzo duży. Stawiamy cele, do których Ty będziesz wyznaczać ścieżki, dlatego bardzo ważna jest Twoja kreatywność i zdobyte doświadczenie.
Więcej informacji o pracy w SmartLunch znajdziesz na naszym blogu.

Zobacz też odpowiedzi naszego zespołu na pytanie dlaczego warto wdrożyć SmartLunch:

No items found.

Dagmara Dolata
HR Business Partner
690 029 246

dagmara.dolata@smartlunch.pl