HubSpot CRM Manager

CRM
HubSpot
Airtable
15 000 – 17 000zł netto (+ VAT)
14 000 – 16 000zł brutto

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (14 000 - 16 000 zł brutto) lub współpracę w oparciu o kontrakt B2B (15 000 - 17 000 zł netto)
  • Hybrydową organizację pracy po okresie wdrożenia (możliwość skorzystania z 2 dni Home Office w tygodniu)
  • Elastyczne godziny pracy (Pracę rozpoczynamy pomiędzy 7 a 10)
  • Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe
  • Indywidualny budżet szkoleniowy ustalany na rok oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • Dodatkowy płatny dzień wolny z okazji urodzin, wigilii i sylwestra
  • Udział w spotkaniach integracyjnych
  • Premię za polecenie kandydatów do pracy

Sprawdź wszystkie oferowane przez nas benefity TUTAJ

Nasze wymagania:

  • Ponad 2 lata doświadczenia w zarządzaniu HubSpot CRM oraz znajomość narzędzi no-code, takich jak Make czy Airtable.
  • Zaawansowane umiejętności analizy danych i tworzenia raportów.
  • Dobra znajomość najlepszych praktyk w automatyzacji marketingu i CRM.
  • Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych oraz podstawowa wiedza z zakresu frontendu.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i efektywne zarządzanie sobą w czasie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2+.
  • Wyjątkowe zdolności komunikacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów.
  • Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów.
  • Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z uwzględnieniem optymalizacji przepływu pracy.
  • Zarządzanie integracjami w ekosystemie HubSpot oraz nadzór nad globalnym kontraktem Enterprise.
  • Śledzenie nowości i funkcji HubSpot, wprowadzanie ulepszeń procesów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
  • Zarządzanie stronami internetowymi, w tym ich bieżąca aktualizacja i optymalizacja.
  • Administrowanie kontami użytkowników, konfiguracja oraz wsparcie techniczne.
  • Nadzór nad jakością danych i zarządzanie bazami danych w celu zapewnienia ich spójności i aktualności.
Zobacz, co mówią o SmartLunch nasi pracownicy

Doceniam pracę w SmartLunch, ponieważ daje mi możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji. Cenię sobie także elastyczność, która pozwala mi efektywnie łączyć życie zawodowe z prywatnym. To szczególnie ważne, kiedy jest się rodzicem. Panuje tutaj wyjątkowa atmosfera, co sprawia, że codziennie czuję się zmotywowana do działania.

Agata Jagsch

Corporate Customer Success

Praca tutaj daje mi dużo wolności i elastyczności w działaniu. Mogę poznawać nowe obszary wiedzy i mam przyznany co roku, jak wszyscy pracownicy - budżet szkoleniowy. W firmie podoba mi się również to, że całkowicie swobodnie rozmawiam ze wszystkimi pracownikami, bez względu na zajmowane przez nich stanowisko.

Magdalena Bankiewicz

Customer Support Specialist

Praca w Smartlunch pozwoliła mi wkroczyć na nowy etap w mojej karierze zawodowej. Czuję się tutaj spełniony i wiem, że moja praca ma realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Ciągły rozwój i nowe wyzwania, to coś co bardzo mnie interesowało, a mój pracodawca w pełni mi to zapewnił. Świetni ludzie i  bardzo dobra atmosfera wspierają mnie w codziennej pracy.

Paweł Sobala

Sales Data Analyst

No items found.

Dagmara Dolata
HR Business Partner
690 029 246

dagmara.dolata@smartlunch.pl