Poradnik HR Managera

Istnieje wiele możliwości, takich jak zewnętrzny catering, kantyna, automaty vendingowe czy SmartLunch. Prezentujemy wady i zalety popularnych rozwiązań, podpowiadamy, jak rozliczyć posiłki dla pracowników. Rozwiewamy wątpliwości i rzeczowo przedstawiamy wszelkie kwestie m.in. dotyczące kosztów, jakości obsługi. Podpowiadamy, jak uniknąć najczęstszych problemów.

Od kiedy 35 dni urlopu wypoczynkowego? Zmiany w prywatnej firmie i budżetówce
Zespół SmartLunch

Od kiedy 35 dni urlopu wypoczynkowego? Zmiany w prywatnej firmie i budżetówce

Urlop wypoczynkowy to jedno z najważniejszych uprawnień pracowniczych, które wpływa na regenerację i efektywność pracy. Czy 35 dni urlopu stanie się nowym standardem? Sprawdź, jakie zmiany są planowane i kogo obejmą nowe przepisy.

Feed Foward - co to jest i dlaczego warto stosować
Zespół SmartLunch

Feed Foward - co to jest i dlaczego warto stosować

Zawsze jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Dzisiaj chcemy podzielić się z Wami informacjami na temat "feed forward". To jest termin, który zyskuje na popularności, ale co to właściwie znaczy?

12 godzinny system pracy
Zespół SmartLunch

12 godzinny system pracy

System czasu pracy to zbiór norm regulujący czas pracy w zakładzie. Równoważny system czasu pracy uważany jest za jeden z bardziej elastycznych.

Światowe trendy w technologie HR - co przyniesie przyszłość?
Zespół SmartLunch

Światowe trendy w technologie HR - co przyniesie przyszłość?

Nowe technologie w branży HR. Wpływ sztucznej inteligencji na zarządzanie zasobami ludzkimi. Technologie HR ewoluują w szybkim tempie, a sztuczna inteligencja (SI) staje się coraz bardziej powszechna w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Zdrowie psychiczne w pracy. Nowe podejście polskich firm do wellness pracowników.
Zespół SmartLunch

Zdrowie psychiczne w pracy. Nowe podejście polskich firm do wellness pracowników.

Znaczenie zdrowia psychicznego w miejscu pracy. Wpływ zdrowia psychicznego na efektywność pracy. Zdrowie psychiczne pracowników ma ogromny wpływ na efektywność pracowników, ich zaangażowanie w pracę, relacje z innymi oraz ogólne zadowolenie z życia.