Współpraca ze SmartLunch, która restauratorom gwarantuje realizację stałego wolumenu zamówień w czasie kryzysu wywołanego pandemią, była kołem ratunkowym dla wielu z nich.
Teraz gdy sytuacja zaczyna się stabilizować, ofertą współpracy interesuje coraz więcej restauracji. Co zrobić, by dołączyć do partnerów SmartLunch?
Dostawa
Restaurator, który chciałby zostać partnerem gastronomicznym, musi przede wszystkim mieć możliwość dostarczania posiłków. Odpowiedzialność za dostawy spoczywa wyłącznie na właścicielu restauracji. SmartLunch nie zapewnia swoich dostawców.
Właściciele restauracji powinni również określić region, w którym efektywna organizacja dostaw nie będzie dla nich problemem.
Oferta
Na początku restaurator zostanie poproszony o przesłanie przykładowej oferty. Powinna zawierać profil kuchni, w której się specjalizuje, wzorcowe menu, pokazowe dania oraz wstępny kosztorys dostosowany do określonego wolumenu zamówień. Ceny powinny różnić się od tych, oferowanych klientom indywidualnym. Dzienne zamówienia realizowane za pośrednictwem SmartLunch liczone są w dziesiątkach, a dzięki dofinansowaniu, które zapewnia pracodawca, ich liczba jest stała. Wymagane jest również określenie dni i godzin, w których restauracja może świadczyć usługi.
Relacje
W SmartLunch ważną wartością jest budowanie trwałych i wartościowych relacji z partnerami biznesowymi. Oparte są na szacunku i partnerstwie. Istotnymi kwestiami są wzajemna pomoc, lojalność i zrozumienie. W procesie wdrażania nowych klientów, polecane są restauracje stale współpracujące. Działa to w obie strony - jeśli restaurator zna w swojej okolicy firmę zainteresowaną żywieniem zbiorowym, ale z przyczyn logistycznych, nie jest w stanie zorganizować dostawy samodzielnie - może liczyć na pomoc.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem zakresu usług SmartLunch jest otwarty na współpracę z kolejnymi restauratorami. Przedstawiciele SL zawsze starają się znaleźć klienta dla restauracji chcącej rozpocząć współpracę.
Proces wdrożenia
Współpracę ze SmartLunch rozpoczyna jednodniowe szkolenie przeprowadzone przez regionalną przedstawicielkę odpowiedzialną za pozyskiwanie partnerów biznesowych. Szczegółowo omawiane jest funkcjonowanie systemu, sposób rozliczeń i dobre praktyki partnerstwa. Każdą nową restaurację obowiązuje dwutygodniowy “okres ochronny”, podczas którego może liczyć na wsparcie koordynatorki.
Restauratorzy mogą również liczyć na nieograniczoną pomoc działu Customer Support, który na bieżąco reaguje na wszystkie zgłaszane problemy. To właśnie do pracowników Biura Obsługi Klienta mogą zgłaszać ewentualne sytuacje losowe czy awarie.
Jak można skontaktować się ze SmartLunch?
Na stronie internetowej www.smartlunch.pl w zakładce “Kontakt” można znaleźć numer telefonu i adres e-mail liderki Działu Pozyskiwania Partnerów Biznesowych - Patrycji Wawrzyniak. Po rozpoczęciu współpracy, w zależności od regionu, w którym znajduje się restauracja, zostanie przydzielony koordynator, który czuwać będzie nad satysfakcjonującym wdrożeniem.