Wdrożenie do firmy platformy SmartLunch wiąże się z wygodą zamawiania posiłków nie tylko dla pracowników i pracownic, ale przede wszystkim dla osób odpowiedzialnych za zorganizowanie wyżywienia w miejscu pracy.
Niemal 90% respondentów i respondentek zgadza się, że nigdy nie było to tak proste. Jakie czynniki mają na to wpływ? Wyjaśniamy poniżej.
Nieskomplikowany proces zamawiania
Firmy korzystające z usług zewnętrznych firm cateringowych bądź niezależnych restauratorów często muszą oddelegować konkretnego pracownika lub pracownicę do organizacji spraw wyżywienia. Niejednokrotnie wiąże się to z niepotrzebnym marnowaniem czasu pracy czy pomyłkami w dostawach, wynikającymi z niemożności dopilnowania poprawności wielu zamówień. Problemy kończą się wraz z wdrożeniem SmartLunch - każda osoba może jednym kliknięciem samodzielnie zamówić obiady z tygodniowym wyprzedzeniem. Ma również wybór, czy skorzystać z prostej w obsłudze aplikacji, czy funkcjonalnego SmartBoxa umieszczanego najczęściej w halach produkcyjnych. Nie ma więc potrzeby angażowania konkretnej osoby w proces organizacji posiłków, każdy dba o swoje własne zamówienie.
Pracownica CFE: Wcześniej dostawami obiadów do naszej firmy zajmowała się zewnętrzna firma cateringowa. Menu było przesyłane pocztą, a my zaznaczaliśmy krzyżykiem danie, które chcieliśmy otrzymać. Osoba odpowiedzialna za zapewnienie obiadów musiała samodzielnie sumować wszystkie zamówienia i przesyłać je SMSem do restauracji. Tygodniowo zabierało to aż półtorej godziny cennego czasu pracy. Aplikacja SmartLunch umożliwiła każdemu pracownikowi niezależne zamawianie obiadów na smartfonach, co wiąże się z dużą oszczędnością czasu i nieporównywalną wygodą. Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta nie musimy martwić się o nieterminowość dostaw czy braki posiłków. Wszystkie problemy rozwiązywane są sprawnie i na bieżąco.
Bezproblemowy system reklamacji
Zamawianie posiłków pracowniczych często wiąże się z niezadowalającą jakością lub niedogodnościami związanymi z dostawą. Nawet w przypadku korzystania z naszej aplikacji zdarzają się pomyłki - są one nieodłączną częścią organizowania żywienia zbiorowego. Przykładowo, w marcu 2021 roku liczba reklamowanych posiłków wyniosła 1821, co daje 0,47% wszystkich zamówień.
Korzystanie z usług prywatnych restauratorów często wydłuża i komplikuje proces reklamacji, pojawiają się trudności z otrzymaniem rekompensaty bądź zwrotu środków. SmartLunch chroni przed tego typu problemami, bo nad pełną sprawnością obsługi czuwa profesjonalny zespół Customer Support. Każdy użytkownik może łatwo zgłosić reklamację, nie angażując działu kadr czy kierownika lub kierowniczki zmiany. Wystarczy tylko zwrócić się do naszego Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem jednego z funkcjonalnych kanałów komunikacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie i na bieżąco, nie trzeba więc miesiącami czekać na rozwiązanie sprawy. Osoby korzystające z aplikacji mogą kontaktować się ze SmartLunch za pośrednictwem infolinii, maila, czatu bądź przez opcję “Zgłoś problem” w aplikacji. Można wówczas dowolnie skomentować otrzymany posiłek: wyrazić niezadowolenie lub pochwalić kucharza/kucharkę całkowicie anonimowo - SmartLunch chroni prywatność swoich klientów. Osoby w naszym dziale Customer Support rozumieją także sytuacje losowe i dają możliwość domówienia posiłku po ustalonej godzinie zamawiania dwa razy w roku. Zależy nam na pełnym zadowoleniu z naszej aplikacji, przykładamy więc wagę do profesjonalnego i szybkiego rozwiązywania spraw. Pełnimy także rolę pośrednika pomiędzy restauratorem i firmą, chętnie pomagamy w rozstrzyganiu kwestii organizacyjnych.
Statystyki nie kłamią - biorąc pod uwagę luty, średni czas odpowiedzi na e-mail to 4 godziny i 41 minut. Każda z osób musi odpowiedzieć na około 200 wiadomości. Jak wynika z wyżej przytoczonych liczb, staramy się działać szybko i sprawnie, ponieważ wiemy jak ważny jest komfort użytkownika i przejrzyste rozwiązywanie problemów.
Funkcjonalny sposób rozliczeń
Na początku każdego miesiąca pracodawca otrzymuje fakturę rozliczającą dofinansowania do obiadów pracowniczych. Osoba upoważniona w firmie otrzymuje także dostęp do panelu administratora, w którym w bardzo prosty sposób można samodzielnie wygenerować raport. Widnieje w nim spis wszystkich zamawiających użytkowników i użytkowniczek, wykaz posiłków wraz z cenami oraz kwota dofinansowania. We wszystkich sprawach dotyczących rozliczeń można liczyć na wsparcie naszego Accounting Liderki i działu Customer Support.
SmartLunch jest także wygodną alternatywą dla pracowników i pracownic - nie muszą przejmować się noszeniem gotówki czy rozliczaniem ze współpracownikami i współpracowniczkami. 94,74% zamówień opłacanych jest przez potrącenie środków z wypłaty, pozostałe 5,26% to płatności kartą. Wystarczy tylko kliknąć i cieszyć się zamówionym posiłkiem.
Proste i szybkie organizowanie posiłków pracowniczych? SmartLunch!