SmartLunch to nie tylko doskonałe posiłki, szeroki wybór menu i bezpieczeństwo, ale również wygodna w użyciu technologia, która ułatwia i przyspiesza cały proces zamawiania posiłków.
Poza aplikacją na telefony oraz stroną internetową pracownicy mogą zamawiać posiłki za pomocą r ozlokowanych w firmie terminali SmartBox.
SmartBox to panel dotykowy w charakterystycznym pomarańczowym kolorze. Przypomina nieco terminale, które można spotkać w sieciach fast-food. Dzięki niemu, zamówienie posiłku w pracy jest super proste!
Jak to działa? Cały proces zajmuje dosłownie dwie minuty, a dzięki dużym i czytelnym ikonom, korzystanie z terminala jest przyjemne i bardzo łatwe.
Pracownik, który chce zamówić posiłek, podchodzi do terminala i loguje się do niego swoim osobistym numerem lub używając karty wejścia/wyjścia bądź specjalnego breloczka z chipem. Przegląda ofertę posiłków i dokonuje wyboru. Zatwierdza go i … pozostaje mu jedynie odebranie posiłku z Lunchomatu lub innego miejsca ich wydawania w firmie. To nie wszystko!
Terminal umożliwia również:
podgląd historii zamówień i dotychczasowego kosztu posiłków w wybranym zakresie dat, anulowanie złożonego zamówienia lub wprowadzenie w nim zmian, wystawienie opinii na temat konkretnego dania. Innymi słowy – każdy pracownik zyskuje taką samą funkcjonalność, jak użytkownicy aplikacji mobilnej czy strony internetowej.
Osoba odpowiedzialna za wdrożenie SmartLunch ze strony organizacji zarządza SmartLunch za pomocą panelu administratora, do którego ma dostęp z poziomu aplikacji lub strony internetowej. Wszelkie zmiany (np. dodanie czy usunięcie pracownika) są natychmiast przekazywane do terminala, który zawsze prezentuje aktualne dane.
Sprawdź też jak wygodnie rozlicza się koszty żywienia pracowników dzięki SmartLunch.
SmartBox od SmartLunch – dla kogo? Z panelu dotykowego SmartBox korzystają przede wszystkim pracownicy, którzy:
pracują bez dostępu do komputera (np. firmy produkcyjne, logistyka), nie mogą lub nie chcą mieć przy sobie w czasie pracy urządzeń mobilnych typu smartfon, nie są biegłe w korzystaniu z aplikacji cyfrowych (np. niektórzy przedstawiciele Silver Generation), Z innych przyczyn, korzystanie z intuicyjnego panelu dotykowego jest dla nich wygodniejsze. Gdzie zamontować panel SmartBox? Ideą terminala jest ułatwienie pracownikom zamawiania posiłków, dlatego panel warto postawić tam, gdzie pracownicy mają do niego łatwy dostęp, ale jednocześnie korzystanie z niego nie będzie blokować ciągów komunikacyjnych.
SmartBox jest wytrzymały, a jego odporna na warunki zewnętrzne obudowa pozwala na zamontowanie go również na zewnątrz lub w miejscach o podwyższonej lub obniżonej temperaturze.
SmartBox korzysta z dwóch standardów częstotliwości RFID i NFC, a logowanie i przetwarzanie całego zamówienia odbywa się błyskawicznie. Duże, czytelne i intuicyjne ikony ułatwiają korzystanie z panelu. Aktualizacja oprogramowania odbywa się w pełni zdalnie.
Wdrażając usługę SmartLunch do Twojej firmy, nasi specjaliści pomogą Ci wybrać i przygotować optymalne miejsce pod terminal SmartBox.
Ile SmartBoxów może mieć firma? Tyle, ile potrzeba.
Nie ma przeszkód, by SmartBox wstawić do każdej hali produkcyjnej, magazynu czy pokoju socjalnego. Wszystkie SmartBoxy zarządzane są przez ten sam panel administratora, a pracownicy mogą korzystać z dowolnego urządzenia.
Czy każda firma korzystając ze SmartLunch musi zamontować panel? Nie! Jest to opcjonalna usługa przeznaczona dla tych firm, w których taka forma zamawiania posiłków jest po prostu wygodniejsza.
Czy SmartBox można łączyć z innymi metodami zamawiania posiłków? Tak! Wiele firm korzysta z wszystkich opcji zamawiania posiłków, a pracownicy wybierają tę formę, która jest dla nich wygodniejsza. Z reguły pracownicy bez dostępu do komputerów korzystają ze SmartBoxów lub aplikacji mobilnych, pracownicy biurowi wybierają dostęp przez stronę lub aplikację, a pracownicy pracujący zdalnie lub mobilni używają LunchCard .
Czy SmartBox może się zepsuć? Jak każde urządzenie elektroniczne, tak i SmartBox może oczywiście ulec awarii. Jest to rzadkie, bo nasz pomarańczowy terminal wykonano z wysokiej jakości materiałów, odpornych na uszkodzenia i warunki atmosferyczne, a nad aktualizacją oprogramowania czuwa dział IT. Wszelkie naprawy są po stronie SmartLunch – wystarczy skontaktować się z regionalnym przedstawicielem handlowym, który opiekuje się firmą.