Aplikacja SmartLunch została stworzona w oparciu o funkcjonalny i prosty w obsłudze system. Czy, aby z niej korzystać należy wyposażyć pracowników w najnowszej generacji smartfony? Oczywiście, że nie!
Platforma SmartLunch pozwala na zamawianie posiłków w intuicyjny i nieskomplikowany sposób. Niezależnie od urządzenia, z którego korzystają użytkownicy, system działa na takich samych zasadach. Składają się na niego cztery zakładki:
Pulpit
Tutaj można wybrać miejsce dostawy, sprawdzić sumę dofinansowania, znaleźć informację o ewentualnych przerwach urlopowych restauracji, a przede wszystkim zobaczyć swoje zamówienia w nadchodzącym tygodniu.
Znajduje się tu również czerwony dzwoneczek, alarmujący o nowych powiadomieniach oraz zębatka symbolizująca ustawienia. To właśnie w tym miejscu użytkownik może sprawdzić, czy jego karta płatnicza jest poprawnie podpięta, znaleźć numer do działu Customer Support, skorzystać z czatu lub wylogować się.
Zamów
W tej zakładce użytkownicy mogą zamawiać posiłki. Znajduje się tutaj jadłospis na cały tydzień, można również wybrać godzinę dostawy. To tu można ocenić jakość menu, opatrzyć je pochlebnym komentarzem lub zasugerować restauratorowi poprawę.
Historia
W tym miejscu użytkownicy mogą sprawdzić sumę wydanych środków w danym okresie. Zakres dat można ustawić dowolnie. Widoczne jest również wykorzystane dofinansowanie i koszt dopłaty z własnych środków. Można również pobrać zestawienie zamówionych posiłków lub wystawić opinię dotyczącą konkretnego dania. SmartLunch korzysta ze skali ocen 1-5, użytkownik przyznaje więc tyle gwiazdek, na ile, w jego opinii, posiłek zasługuje.
Znajduje się tu również opcja “Zgłoś problem”, z której użytkownik może skorzystać w przypadku niezadowolenia ze swojego obiadu. Komentarz trafia bezpośrednio do działu Customer Support, a konsultanci mogą szybko zareagować i skontaktować się w tej sprawie z restauratorem.
Można tu również anulować swój posiłek, jeśli pracownik wie, że nie pojawi się danego dnia w firmie.
Konto
Użytkownik może tutaj zmienić swoje hasło, wybrać, czy chce otrzymywać powiadomienia również poprzez SMS lub e-mail, zmienić język aplikacji lub usunąć swoją kartę płatniczą.
Przy użyciu jakich narzędzi można zamówić posiłki ze SmartLunch? Smartfon
Najwięcej użytkowników SmartLunch zamawia posiłki za pośrednictwem aplikacji zainstalowanej na swoich smartfonach. Jest to sposób szybki, łatwy i prosty. Dzięki systemowi powiadomień rzadziej zdarza się zapomnieć o terminowym złożeniu zamówienia.
Strona internetowa
Obiady można zamówić również za pośrednictwem strony internetowej, korzystając z przeglądarki internetowej. Jest to rozwiązanie wygodne dla pracowników biurowych, którzy w ciągu dnia pracy mogą nieograniczenie korzystać z komputera.
SmartBoxy
SmartBoxy, inaczej zwane też terminalami, to pomarańczowe kioski służące do zamawiania, podobne do tych, znanych z popularnych sieci fast-foodowych. Logować się na nich można przy pomocy specjalnie nadanego numeru bądź przeznaczonym do tego breloczkiem z zamontowanym chipem.
Nie każda firma, zamawiająca posiłki ze SmartLunch, korzysta z tych urządzeń, ponieważ nie zawsze są one potrzebne. Komu więc dedykowane są SmartBoxy?
Pracownikom “niemobilnym” Ze SmartBoxów chętnie korzystają osoby, które nie poruszają się biegle w świecie technologii. Nie korzystają ze smartfonów, na których mogą zainstalować aplikację SmartLunch. W takiej sytuacji dużym ułatwieniem jest zamontowanie na terenie zakładu pracy terminalu. Działa na takich samych zasadach jak aplikacja, jest prosty w obsłudze i intuicyjny.
Pracownikom produkcyjnym Nie każdy zakład pracy pozwala na korzystanie ze smartfonów w trakcie pracy. W niektórych wnoszenie ich na teren hal produkcyjnych jest zabronione ze względów bezpieczeństwa. Idealnym rozwiązaniem jest więc zamontowanie SmartBoxa. Pracownicy mogą do niego podejść podczas przerwy i zamówić posiłki z wyprzedzeniem.
System w SmartBoxach wygląda tak samo jak ten w aplikacji czy panelu do zamawiania w przeglądarce. Użytkownicy mogą na nich sprawdzić historię zamówień i anulować posiłek. Ponadto, są dostosowane do trudnych warunków, z jakimi można spotkać się na hali produkcyjnej. Są wytrzymałe i odporne na temperatury - w niektórych zakładach mogą być one nadmiernie wysokie lub niskie.
Funkcjonalnością SmartBoxów zajmuje się w SmartLunch dział IT i Help Desk, są więc zachowane w jak najlepszym stanie. Aktualizacje systemu dokonywane są zdalnie, tak, aby zachować najwyższe standardy obsługi.
Czy SmartBox jest obowiązkowy? Absolutnie nie. SmartBoxy proponowane są firmom, których pracownicy nie mogą lub nie chcą korzystać z innych sposobów zamawiania. Dla użytkowników z nieograniczonym dostępem do telefonu i komputera są zupełnie zbędne. Z tego powodu, terminale zazwyczaj nie są montowane w biurowcach. Są stworzone z myślą o pracownikach dużych zakładów pracy, dla których korzystanie z innych urządzeń może być z różnych przyczyn utrudnione.
SmartLunch stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Każda organizacja może samodzielnie podjąć decyzję, czy SmartBox będzie narzędziem przydatnym. Jeśli tak, montażem i instrukcją obsługi zajmie się regionalny przedstawiciel handlowy.
SmartLunch a organizacja Aplikacja SmartLunch jest nie tylko niezwykłym ułatwieniem dla użytkowników, to przede wszystkim oszczędność czasu dla pracowników działu HR.
Każdy “opiekun” czuwający nad wdrożeniem SmartLunch do swojej firmy, otrzymuje dostęp do funkcjonalnego panelu administratora. Dzięki temu może dodawać i usuwać pracowników, monitorować historię zamówionych posiłków, a co najważniejsze - jednym kliknięciem wygenerować raport finansowy. Niepotrzebna biurokracja, szczegółowe spisywanie zamówionych posiłków i codzienne rozliczenia znikają, gdy pojawia się SmartLunch.