Czy restauracja spełni zróżnicowane oczekiwania pracowników? Czy menu nie będzie monotonne? Jaki będzie koszt dań? To najczęstsze pytania przedstawicieli firm, które chcą rozpocząć współpracę ze SmartLunch. Odpowiadamy na nie w niniejszym artykule.
SmartLunch zapraszając restauratorów do współpracy, bazuje na doświadczeniu i analizie potrzeb pracowników organizacji. Dodatkowo restauracje partnerskie muszą spełniać określone standardy jakości.
A jak wygląda to w praktyce? Przedstawiciel handlowy podczas wdrożenia pyta klienta o polecane restauracje na lokalnym rynku gastronomicznym. W imię jednej z kluczowych wartości SmartLunch, że potrzeby klienta są na pierwszym miejscu, to dbałość o efektywne zaadresowanie zróżnicowanych potrzeb pracowników i personalizacja oferty są na tym etapie wdrożenia priorytetowe. Najczęściej udaje się podjąć współpracę z zaproponowanym restauratorem, co skutkuje obopólną satysfakcją.
W sytuacji, gdy klient nie rekomenduje żadnej restauracji, to Dział Pozyskiwania Partnerów Biznesowych, który pełni również rolę opiekuna firmy, w porozumieniu z przedstawicielem SmartLunch proponuje jednego z partnerskich restauratorów.
Standardem jest współpraca z restauracjami, które w swoim menu oferują potrawy kuchni polskiej trafiającej w gusta większości pracowników. Dodatkowo, w zależności od ustaleń z konkretną restauracją i liczby zamówień, SmartLunch umożliwia dostawy z lokali o innych profilach kulinarnych. Urozmaicanie oferty i brak monotonii to sprawy kluczowe.
Jakość SmartLunch posiada optymalny system weryfikacji jakości posiłków. Bazuje na opiniach pracowników zamawiających posiłki, które łatwo można wystawić w aplikacji. Uwagi można dodatkowo opatrzyć komentarzem, który wskazuje, co konkretnie powinno ulec poprawie. Każde zgłoszenie i reklamacja są na bieżąco sprawdzane i konsultowane z restauratorem. Dzięki porozumieniu działów Pozyskiwania Partnerów Biznesowych i Customer Support, proces kontroli przebiega sprawnie i efektywnie. Organizacja korzystająca z benefitu może liczyć na szybką pomoc i reakcję na każdą informację dotyczącą obniżenia jakości dostaw lub posiłków.
Menu Menu uzupełnianie jest z tygodniowym wyprzedzeniem - pojawia się w czwartki, maksymalnie do godziny 15.00. Dzięki temu pracownicy mają możliwość zamówić posiłki z wyprzedzeniem, w trakcie pracy nie muszą się więc martwić o to, co zjedzą na obiad.
SmartLunch dba o rotację posiłków. Bardzo istotne jest, żeby menu nie było powtarzalne, a różnorodność jest ważnym czynnikiem podczas kontroli jakości. Obiady są przygotowywane na bazie zdrowych i sezonowych produktów. Każda z partnerskich restauracji oferuje także dania wegetariańskie. Jak wynika ze statystyk, średnio około 15 proc. użytkowników systemu zamawia je minimum trzy razy w ciągu kwartału.
Koszt Ceny posiłków zamawianych przez aplikację SmartLunch są zróżnicowane i zależne od regionu, w którym mieści się firma oraz od restauratora. Posiłki pojawiające się w ofercie na stałe mają ustandaryzowane “widełki” cenowe. Lunch dnia (nie uwzględniając dofinansowania) kosztuje od 14 do 17 zł, natomiast zestaw (zupa + drugie danie) od 15 do 19 zł. Restaurator jest również zobligowany do przyrządzania posiłków mieszczących się w kwocie dofinansowania (jest to najczęściej zupa, kanapka lub sałatka). Wówczas każdy pracownik może zamówić jedzenie, za które nie zapłaci ani złotówki. Koszt w całości pokrywa pracodawca.
Dobre posiłki to podstawa satysfakcjonującego benefitu związanego z żywieniem pracowników. SmartLunch dba o satysfakcję użytkowników nie tylko poprzez udostępnienie funkcjonalnego systemu, ale również sprawując pieczę nad jakością posiłków i ich dostaw.
Przy nawiązywaniu nowych relacji biznesowych z restauratorami stawiamy na wysoką jakość współpracy. Zależy nam, aby opierała się na długofalowych relacjach. Każdy przedstawiciel regionalny przygotowuje odpowiednie wdrożenie dla restauracji tak, aby w pełni byli przygotowani na pierwsze dostawy do naszych klientów. Kryzys w branży gastronomicznej wywołany pandemią Coviotd-19 uzmysłowił naszym partnerom biznesowym wartość współpracy z nami. Stały wolumen zamówień, który realizowali, mimo zamkniętych lokali zapewniał im stały dochód. Dla wielu z nich - jedyny. Cieszę się, że nasza współpraca pomogła im przetrwać ten trudny czas.
Patrycja Wawrzyniak, lider ds. pozyskania partnerów biznesowych w SmartLunch