W SmartLunch dostarczamy tysiące posiłków dziennie. Co robimy, by zachować ich jakość? Codziennie w ramach usługi SmartLunch dostarczamy kilka tysięcy posiłków do miejsc pracy ze 150 różnych restauracji.
Być może zastanawiasz się, jak dbamy o jakość dań, dostarczając tak wiele zamówień i współpracując z tak wieloma restauracjami. Czy pracownicy, którzy codziennie zamawiają posiłki za pośrednictwem SmartLunch, mają realny wpływ na jakość posiłków jedzonych w czasie pracy? Na te pytania znajdziesz odpowiedź poniżej.
Wymierna ocena posiłków Osoby mające konto w systemie SmartLunch mają możliwość anonimowego oceniania zamówionych posiłków po ich otrzymaniu . Oceny przyznawane są pięciostopniowej skali przez zaznaczenie odpowiedniej liczby gwiazdek w historii zamówień . Zebrane oceny są widoczne dla restauratorów, służą również do generowania statystyk przekazywanych restauracjom w ramach miesięcznych raportów (o nich piszemy w dalszej części tekstu). Dzięki temu restauratorzy wiedzą, jak oceniane są poszczególne posiłki, i co najbardziej smakuje zamawiającym.
Możliwość komentowania zamówień Oprócz przypisywania posiłkom liczbowych ocen, użytkownicy mogą również dodawać anonimowe komentarze . Ta funkcja pozwala im szczegółowo przedstawić swoją opinię na temat zamówionego posiłku, a także precyzyjnie opisać, co smakowało im w zamówionym daniu, a co warto poprawić. Może naleśniki były nieco za słodkie, a do zamówionej sałatki lepiej pasowałby sos z inną mieszanką przypraw? To wszystko można dokładnie wyłożyć w komentarzu do zamówienia. Wgląd w sekcję komentarzy pozwala restauratorom na regularne otrzymywanie informacji zwrotnej dotyczącej oferowanych dań i podnoszenie ich jakości zgodnie z oczekiwaniami klientów SmartLunch.
Konto restauratora w systemie SmartLunch Każda restauracja, która rozpocznie współpracę ze SmartLunch, otrzymuje indywidualne konto w naszym systemie. Takie konto umożliwia restauratorowi stały podgląd ocen i komentarzy dodawanych przez użytkowników do konkretnych dań . Codzienny dostęp do danych sprawia, że restauracja może na bieżąco reagować na potrzeby klientów . Jeśli danie okaże się np. zbyt ostre i użytkownicy SmartLunch uwzględnią taką informację w komentarzach, restaurator dowie się, że następnego dnia warto przygotować dany posiłek nieco łagodniej i od razu może przekazać takie zalecenie kucharzowi. To ułatwia lokalom stałe udoskonalanie smaku oferowanych potraw.
Wsparcie Biura Obsługi Klienta Opcje dostępne w aplikacji to nie jedyne narzędzia, które pozwalają nam dbać o jakość posiłków dostarczanych w ramach naszej usługi. Niezwykle istotna jest także praca Biura Obsługi Klienta - to właśnie tam klienci SmartLunch, użytkownicy i restauratorzy mogą kierować wszelkie prośby, pytania, a także sugestie. Pracownicy Biura odpowiadają również na uwagi oraz ewentualne reklamacje klientów i przekazują je bezpośrednio do restauracji . Ich zadaniem jest także analizowanie sugestii użytkowników , wyciąganie wniosków i sugerowanie restauracjom, jak powinny działać, aby dostarczać jak najlepsze posiłki (i tym samym mieć więcej zadowolonych klientów) .
Raporty dla restauracji Dbanie o jakość posiłków wymaga stosowania rozmaitych narzędzi i jest nieustannie trwającym procesem. Dzięki pracy Biura Obsługi Klienta, regularnym raportom oraz opiniom użytkowników pozwalamy restauracjom stale podnosić jakość oferowanych dań i jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jakość posiłków jest dla nas szczególnie ważna , ponieważ funkcjonowanie SmartLunch ma sens tylko wtedy, kiedy użytkownicy chętnie korzystają z naszych usług. Dlatego dostarczane do klientów dania muszą być smaczne i przygotowane z odpowiednio dobranych składników , by trafiały w gusta zamawiających. W SmartLunch stale pracujemy nad jakością posiłków i szukamy nowych rozwiązań, które pozwolą nam oferować użytkownikom SmartLunch jeszcze pyszniejsze jedzenie.
Wszyscy restauratorzy współpracujący ze SmartLunch co miesiąc otrzymują raport z podsumowaniem zamówionych posiłków oraz statystykami dotyczącymi ocen i komentarzy. Restauracje mogą dowiedzieć się z raportu, jakie dania były najchętniej zamawiane, ile wyniosła średnia ocen wszystkich zamówień w danym miesiącu , jakie potrawy zamawiający ocenili najlepiej, a jakie najgorzej. Co więcej, otrzymują również informacje o trendach w ilości ocen zamówionych dań (czy liczba ocenionych posiłków wzrosła, czy zmalała). W każdym raporcie pojawia się informacja o tym, jak chętnie pracownicy poszczególnych firm zamawiają posiłki z danego lokalu. Dzięki temu restauracja może oszacować, jak wypada na tle konkurencji pod względem ilości zamówień. Raporty są bardzo istotne w pracy nad jakością posiłków - umożliwiają restauratorowi regularny wgląd w opinie na temat oferowanych dań oraz porównywanie danych w perspektywie czasowej .