Zespół SmartLunch
Zespół SmartLunch
7 maja 2020 Blog/ Benefity Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych? Zapraszamy na darmowy webinar!

Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych? Zapraszamy na darmowy webinar!

Autor: Zespół SmartLunch
Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych? Zapraszamy na darmowy webinar!

SPIS TREŚCI

  1. {{heading.text}}

Czy masz pewność, że benefity pozapłacowe, które proponujesz swoim pracownikom, spełniają ich oczekiwania? Wiesz jak badać ich zadowolenie, by w razie konieczności zaproponować nowe rozwiązania? Miedzy innymi o tym, w trakcie zbliżającego się darmowego webinaru, porozmawiają nasi eksperci: Beata Kuler – Dyrektor HR na Europę Wschodnią Aliaxis Group, Region EMEA i Artur Dzięgielewski – HR Manager w Smartlunch oraz założyciel projektu HR Pogotowie. Zapraszamy do zapisów!

Webinar: 14 maja 2020, godz. 11:00

Kiedy benefity pozapłacowe mają sens? Gdy osoby, do których są kierowane, wykorzystują je w 100% i są zadowolone z możliwości, do których mają dostęp. Okazuje się jednak, że nie jest to taka prosta sprawa – każdy pracownik ma inne potrzeby, skupia się na różnych rzeczach. Z pytaniem „Jak stworzyć atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych?” mierzą się wszyscy pracownicy działów HR. Dzięki uczestnictwu w naszym webinarze, znalezienie odpowiedzi na powyższe pytanie będzie dużo łatwiejsze.

Kto poprowadzi webinar?

W znalezieniu odpowiedzi na wyżej zadane pytanie pomoże doświadczony duet prowadzących:

  • Beata Kuler, zajmująca się rozwojem obszaru HR, wzmacnianiem marki HRu w organizacji, rozwojem liderów oraz wzmacniam przywódctwa. To doświadczony ekspert w zarządzaniu personelem w branżach produkcyjnych. Tworzyła HR w kilku międzynarodowych organizacjach. Prowadzi projekty z zakresu rozwoju przywództwa, rozwoju talentów i budowania silnej marki HR jako partnera w biznesie.
  • Artur Dzięgielewski – 20-letni praktyk, który ogromne doświadczenie wyniósł z działalności w branżach HR, TSL, finansowej, sprzedaży i obsłudze klienta. Jest ekspertem w dziedzinie HR. W maju 2017 r. wystartował z autorskim projektem HR Pogotowie, gdzie charytatywnie pomaga w poszukiwaniu pracy, jej zmianie, tworzeniu i doskonaleniu CV oraz profilu zawodowego w internecie. 

Jak się zapisać na webinar?

A teraz najważniejsze – webinar odbędzie się 14 maja o godzinie 11:00. Udział w webinarze jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Dlatego lepiej się pośpieszyć i już dziś zarezerwować miejsce dla siebie.

Uwaga: w trakcie webinaru każdy uczestnik będzie mógł zadać pytania naszym ekspertom. 

0 komentarz
Share via