Ewa Kaczmarz
Ewa Kaczmarz
16 października 2019 Blog/ O usłudze SmartLunch Co możesz zrobić, mając konto firmowe w systemie SmartLunch?

Co możesz zrobić, mając konto firmowe w systemie SmartLunch?

Autor: Ewa Kaczmarz
Co możesz zrobić, mając konto firmowe w systemie SmartLunch?

SPIS TREŚCI

  1. {{heading.text}}

SmartLunch to system ułatwiający firmom organizację posiłków z dofinansowaniem. Nasze rozwiązanie działa na zasadzie platformy łączącej pracodawców, pracowników i restauratorów. Każdy z nich ma dostęp do nieco innych funkcjonalności dostosowanych do potrzeb i zaprojektowanych tak, aby aplikacja SmartLunch była jak najbardziej intuicyjna. Dzisiaj opowiemy, jak wygląda dostęp do platformy z konta firmowego i jakie funkcjonalności są w nim dostępne.

Zarządzać kontami wszystkich pracowników 

Bardzo ważną częścią systemu SmartLunch jest zakładka Pracownicy, w której to możesz wykonać wszelkie działania na kontach poszczególnych pracowników w swojej firmie. Dostępna jest lista wszystkich pracowników, dla każdego z nich możliwe są następujące opcje: usuwanie pracownika, edycja danych, resetowanie jego karty, resetowanie hasła do konta. Umożliwia to sprawne zarządzanie kontem pracowniczym bez konieczności kontaktowania się z naszym działem wsparcia technicznego. Zakładka Pracownicy jest bardzo przydatna także w sytuacjach awaryjnych, np. wtedy, gdy pracownik zapomni hasła do swojego konta lub przestanie mu działać karta do logowania w systemie. Jeśli pracownik zakończy pracę z firmą, będziesz mógł szybko usunąć go z systemu SmartLunch.

Błyskawicznie wprowadzać pracowników do systemu

Mając konto firmowe w systemie SmartLunch możesz dodawać kolejnych pracowników ręcznie. Ten sposób sprawdza się wtedy, gdy zamierzasz wprowadzić do systemu maksymalnie kilka osób. A co w sytuacji, gdy zatrudniasz kilkudziesięciu pracowników na raz i chcesz im zapewnić posiłki? Wówczas możesz po prostu zaimportować listę osób w formie arkusza kalkulacyjnego. Nic nie stoi na przeszkodzie, byś poprosił nas o wprowadzenie nowych pracowników do systemu. Bardzo chętnie zrobimy to za Ciebie.

Opcje dodawania pracowników

Przeszukiwać historię wszystkich zamówionych posiłków według różnych kryteriów

Wszystkie zamówione przez pracowników posiłki możesz sprawdzić w zakładce Historia zamówień. W historii wyszczególniona jest data dostawy zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, cena, wysokość dofinansowania i ewentualna dopłata do kwoty dofinasowania do zamówienia. Dla wygody użytkowników wprowadziliśmy możliwość filtrowania zamówionych posiłków, dzięki czemu historia zamówień jest w pełni przeszukiwalna. Korzystając z konta dla firm, możesz wyszukiwać zamówienia według daty dostawy, danych pracownika (imienia i nazwiska, numeru karty lub adresu e-mail) oraz zakresu cen.

Różne kryteria filtrowania historii zamówień

Wygodnie i szybko rozliczać zamówione posiłki dzięki raportom

Dla wygody użytkowników zajmujących się rozliczaniem posiłków w firmie stworzyliśmy zakładkę Raporty. Za jej pomocą możesz wygenerować raport w formie arkusza kalkulacyjnego. Taki plik zawiera wszystkie posiłki zamówione w danym okresie rozliczeniowym oraz ich ceny i kwotę dofinansowania.  Raport można łatwo zaimportować do programu kadrowo-płacowego, dzięki czemu posiłki rozliczane są szybko, za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Fragment raportu rozliczeniowego z zamówionymi posiłkami i płatnościami

Analizować statystyki dotyczące zamówień i aktywności użytkowników

Z myślą o tych użytkownikach, którzy chcą mieć pełny wgląd w dane dotyczące wykorzystania dofinansowania i wydatków, stworzyliśmy zakładkę Statystyki. W zakładce dostępne są cztery wykresy, które pozwalają przeanalizować:

  • aktywność użytkowników w systemie,
  • średni dzienny koszt posiłku dla jednego pracownika, 
  • liczbę posiłków zamówionych w wybranym okresie,
  • średnią liczbę posiłków zamówionych na daną godzinę dostawy w przeciągu dnia, tygodnia lub miesiąca.
Przykładowy wykres w zakładce Statystyki

Swobodnie przełączać się między kontami

Naszym priorytetem jest wygoda użytkowników, dlatego zadbaliśy o to, byś mógł bezproblemowo przełączać się między różnymi kontami w systemie. Możesz mieć konto firmowe w SmartLunch i jednocześnie zamawiać jedzenie ze swojego konta pracownika. Jeśli tylko zechcesz zamówić dla siebie posiłek, bez problemu przełączysz się na indywidualne konto, z którego złożysz zamówienie.

To, jak wygląda konto dla firm w systemie SmartLunch i jakie funkcje zawiera, jest efektem wieloletniej współpracy z naszymi klientami i słuchania ich potrzeb. Wierzymy, że oprogramowanie, które tworzymy, będzie najlepiej służyć użytkownikom, jeśli będziemy rozwijać je zgodnie z ideą customer development. System SmartLunch to również efekt wieloletniej współpracy z firmami o różnych potrzebach żywieniowych. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz sprawdzić, jak możemy ułatwić organizację posiłków w Twojej firmie.

0 komentarz
Share via