Specjalista/-tka ds. Kadr

Płace
Obsługa Kadrowa
Prawo Pracy
Proponowana stawka:
5 000 - 5 600 zł brutto

    Co oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę z wynagrodzeniem 5 000 - 5 600 zł brutto.
    • Pakiet benefitów: SmartLunch - dofinansowanie do posiłków w pracy, ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności m.in. poprzez dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz indywidualny budżet szkoleniowy.
    • Elastyczne godziny pracy - to Ty decydujesz o której godzinie między 7-10 rozpoczynasz swój dzień.
    • Hybrydowy model działania, który obejmuje pracę zdalną przez dwa dni w tygodniu oraz trzy dni spędzane w biurze.
    • Dodatkowy płatny dzień urlopu na świętowanie urodzin i udział w wolontariacie wynagradzany dodatkowymi wolnymi godzinami.
    • Możliwość zapraszania kolejnych osób do zespołu i uzyskiwania premii za polecenia nowych pracowników.
    • Udział w spotkaniach integracyjnych i eventach firmowych.

    Nasze wymagania:

    • Doświadczenie w rekrutacji i zatrudnianiu cudzoziemców.
    • Minimum 2 lata doświadczenia w agencji zatrudnienia na stanowisku rekrutera lub stanowisku Specjalisty ds. Kadr.
    • Wiedza z zakresu aktualnych przepisów prawa pracy oraz zasad zawierania umów cywilno-prawnych i umiejętność ich zastosowania.
    • Znajomość zasad naliczania wynagrodzeń.
    • Czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do podróży służbowych.
    • Doskonała organizacja pracy, dbałość o szczegóły oraz terminowość, która pomoże Ci w koordynacji prawidłowego obiegu dokumentacji kadrowej.
    • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

    Wyzwania, które na Ciebie czekają:

    • Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, oraz innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych (dotyczy również obcokrajowców).
    • Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników i zleceniobiorców oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji kadrowej.
    • Obsługa procesu rekrutacyjnego - tworzenie ogłoszeń, selekcjonowanie kandydatów oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
    • Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń oraz niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy.
    • Współpraca z agencjami zatrudnienia oraz z zewnętrznym biurem kadrowo-księgowym.
    • Obsługa benefitów pozapłacowych.
    • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz dostosowanie polityki personalnej firmy do obowiązujących regulacji.
    Poznajmy się bliżej!

    SmartLunch to firma dbająca o to, żeby ludzie nie byli głodni w swoim miejscu pracy. Dzięki naszemu systemowi, pracownik może otrzymywać od swojego pracodawcy smaczne posiłki z dowozem do miejsca pracy w formie benefitu. Nasza technologia rozwiązuje wszystkie problemy związane z tym procesem.

    Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby w roli specjalisty ds. Kadr, która będzie jako część zespołu HR & Accounting odpowiedzialna za obsługę kadrową naszych pracowników i zleceniobiorców oraz współpracę z biurem księgowo-kadrowym. Jeśli prawo pracy nie ma przed tobą tajemnic, posiadasz doświadczenie zarówno w rekrutacjach jak i obsłudze kadrowej, jesteś osobą odpowiedzialną, zaangażowaną w swoją pracę - to ta oferta jest dla Ciebie!

    Nasz proces rekrutacyjny obejmuje kilka kroków, które pozwalają nam dokładnie ocenić kompetencje i dopasowanie kandydatów do naszej firmy. Pierwszym etapem jest krótka rozmowa z rekruterem, która pozwala nam lepiej poznać kandydata i wyjaśnić mu oczekiwania oraz proces rekrutacji. Następnie odbywa się spotkanie rekrutacyjne z Head of HR oraz Ekspertką ds. Kadr, podczas którego omawiane są kluczowe kompetencje i kryteria oceny. Wybrani kandydaci są proszeni o wykonanie zadania rekrutacyjnego, które pozwala nam ocenić ich umiejętności w praktyce i podjąć decyzję rekrutacyjną. Więcej o tym jak przebiega proces możesz przeczytać na naszym blogu.

    No items found.

    Na wszelkie pytania dotyczące rekrutacji chętnie odpowie Artur
    505 709 501 | artur.dziegielewski@smartlunch.pl