B2B Food Delivery

Jak działa witualny proces zamawiania i rozliczania cateringu?

Posiłki w SmartLunch dzięki dofinansowaniu pracodawcy dania są tańsze. Złożone przez pracownika w aplikacji zamówienie, trafia do restauratora, który dostarcza je na wskazaną godzinę do Lunchomatu znajdującego się w wyznaczonym pomieszczeniu socjalnym. Pracodawca może rozliczyć posiłki na koniec miesiąca za pomocą jednej, zbiorczej faktury. Dział Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby rozwiązywać pojawiające się problemy i wspierać w obsłudze aplikacji.

Catering w pracy 24/7

Kompleksowo organizujemy proces zamawiania i dostaw posiłków pracowniczych.

Aplikacja SmartLunch jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Za jej pośrednictwem pracownik zamawia posiłek dofinansowany przez pracodawcę, a jego zamówienie trafia do restauratora. Ciepłe i świeże danie dostarczane jest na wskazaną godzinę, do miejsca wyznaczonego w firmie. Pracownik może odebrać swój posiłek z Lunchomatu lub Termoboxa. Pracodawca rozliczy posiłki na koniec miesiąca za pomocą jednej, zbiorczej faktury. Dział Obsługi Klienta czuwa nad tym, aby rozwiązywać pojawiające się problemy i wspierać w obsłudze aplikacji.

BazyliaBazyliaBazyliaBazylia
Pracownicy mogą zamawiać posiłki tak, jak im wygodnie.
Mobilnie - poprzez aplikację, na hali produkcyjnej - poprzez SmartBox lub w przeglądarce internetowej.
Smartphone
Przeglądarka
SmartBox™️
catering dla firm
catering dla firm niezawodna dostawa
Pod każdy kod pocztowy
Możesz zamówić posiłki SmartLunch do każdego miejsca w Polsce. Niezależnie od tego, gdzie mieści się Twoja firma bądź jej oddziały.
Zawsze na czas, 24/7
Dbamy o to, aby zamówienia zawsze docierały na czas. Wybierając różne godziny dostawy dopasujesz je do trybu pracy całej firmy.
Przerwy obiadowe bez kolejek
Na każdym zamówieniu znajduje się etykieta z imieniem i nazwiskiem pracownika. Łatwo odszukać posiłek bez tracenia czasu na stanie w kolejce.
Świeże i ciepłe posiłki
Termiczne opakowania, w których przywożone są zamówienia, to gwarancja utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków.
Łatwy kontakt z infolinią

Dostęp do Biura Obsługi Klienta możliwy jest przez telefon, e-mail lub bezpośrednio w aplikacji SmartLunch.

Pomoc w obsłudze

Przedstawiciele Biura Obsługi Klienta służą pomocą pracownikom i pracodawcy we wszystkich kwestiach technicznych związanych z obsługą SmartLunch

Proste reklamacje

Biuro Obsługi Klienta pośredniczy w kontakcie z Restauratorami. Pracownik może ocenić menu lub dodać komentarz.

Bez portfela
Za posiłki można zapłacić na dwa sposoby. Pierwszy to pobranie z karty podłączonej do konta. Drugi to potrącenie z wypłaty na koniec miesiąca.
Raporty i statystyki
Pracodawca otrzymuje dostęp do konta firmowego. To baza danych raportów i statystyk o poziomie wykorzystania benefitu.
Jedna faktura
SmartLunch można rozliczyć jedną fakturą na koniec miesiąca. Integracja z systemem zapewnia prosty i sprawny przepływ danych.
Catering dla firm z dofinansowanie,